fredag 24 juni 2011

glad midsommar! (blä)

Det är midsommar nu! Vad gör jag nu? Jo, ligger i sängen och gottar mig med chips. Orkade inte göra något speciellt här. Jag är på tredje praoveckan, ändå på tredje månaden av utbildningen och jag är fortfarande ovan?

Eller har jag skapat en rutin genom att vila mig så mycket på fritid oavsett hur mycket fritid det är?
Eller en verklig högtid för att åka in på vårdcentralen och be om remiss till sjukhuset så jag får min operation och få mediciner för min sköldkörtel? Känner mig alltid nyvaken. Ni vet, ni vaknar tre timmar för tidigt än brukligt och nyvaken inom tjugo minuter? Så känns det för mig om jag inte får sova totalt 15 timmar per dygnet. Ja ja. I dag vaknade jag kl elva (brukar kl 06.00) och sov igen kl 14.00 och vaknade kl 16.30 och köpte pizza med mamma och sen tittade vi på Dustin Hoffman-filmen. Harveys last chance tror jag den hette.

Färdigt.
Har jag småbarn firar jag midsommar ordentligt men nu är jag ego och väljer det här sättet. Jag vill inte sova än tills Herr M. smsar när han kommer hem. Jag är löjligt orolig av mig. Så är jag!



(funderar på att flytta tillbaka till blogg.se men skäms lite väl när det har redan hänt en del hel gånger, ho ho. men mycket som inte fungerar på blogspot.com faktiskt! men försvinner jag hittar ni mig på blogg.se med samma nicknamn ho ho)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar